Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές να αναγνωρίσουν και να ανταποκριθούν στις στρατηγικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις και να αναπτύξουν κριτική σκέψη για τα θέματα της οργάνωσης και διοίκησης.
Το μάθημα εστιάζει στη θεωρία και, κυρίως, στην πρακτική εφαρμογή της διαδικασίας της στρατηγικής διοίκησης των επιχειρήσεων. Εξετάζει τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά γνωρίσματα των επιχειρήσεων και τις κύριες λειτουργίες που επιτελούν και αναπτύσσει μεθόδους, τεχνικές και εργαλεία για την αποτελεσματική οργάνωση και στρατηγική ανάλυση του εξωτερικού αλλά και εσωτερικού τους περιβάλλοντος. Διερευνά στρατηγικά προβλήματα και εξετάζει πώς ένας οργανισμός μπορεί να αναπτύξει τους κατάλληλους στρατηγικούς πόρους για να αποκτήσει διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Τα μαθησιακά αποτελέσματα είναι:
Περιεχόμενο Μαθήματος
1η Ενότητα: Υπόδειγμα Στρατηγικού Μάνατζμεντ
2η Ενότητα: Μάνατζμεντ – Βασικές Έννοιες
3η Ενότητα: Ο ρόλος των μάνατζερ
4η Ενότητα: Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος
5η Ενότητα: Ανάλυση Εξωτερικού Μάκρο Περιβάλλοντος
6η Ενότητα. Ανάλυση Εξωτερικού Μίκρο Περιβάλλοντος
7η Ενότητα: Επίπεδα Στρατηγικής
8η Ενότητα: Υλοποίηση Στρατηγικής
9η Ενότητα: Αξιολόγηση και Έλεγχος Στρατηγικής
10η Ενότητα: Case Study με τη συμμετοχή στελεχών επιχειρήσεων.
Για την καλύτερη κατανόηση και σύνδεση των γνώσεων που απέκτησαν οι φοιτητές κατά τη διάρκεια των διαλέξεων με την επιχειρηματική πρακτική, μελετούν ομαδικά πραγματικές περιπτώσεις επιχειρήσεων. Οι παρουσιάσεις των ομαδικών εργασιών πραγματοποιούνται με την παρουσία των στελεχών των επιχειρήσεων που μελέτησαν οι φοιτητές. Στο τέλος των παρουσιάσεων ακολουθεί συζήτηση.
11η Ενότητα: Case Study με τη συμμετοχή στελεχών επιχειρήσεων.
Για την καλύτερη κατανόηση και σύνδεση των γνώσεων που απέκτησαν οι φοιτητές κατά τη διάρκεια των διαλέξεων με την επιχειρηματική πρακτική, μελετούν ομαδικά πραγματικές περιπτώσεις επιχειρήσεων. Οι παρουσιάσεις των ομαδικών εργασιών πραγματοποιούνται με την παρουσία των στελεχών των επιχειρήσεων που μελέτησαν οι φοιτητές. Στο τέλος των παρουσιάσεων ακολουθεί συζήτηση.
12η Ενότητα: Case Study με τη συμμετοχή στελεχών επιχειρήσεων.
Για την καλύτερη κατανόηση και σύνδεση των γνώσεων που απέκτησαν οι φοιτητές κατά τη διάρκεια των διαλέξεων με την επιχειρηματική πρακτική, μελετούν ομαδικά πραγματικές περιπτώσεις επιχειρήσεων. Οι παρουσιάσεις των ομαδικών εργασιών πραγματοποιούνται με την παρουσία των στελεχών των επιχειρήσεων που μελέτησαν οι φοιτητές. Στο τέλος των παρουσιάσεων ακολουθεί συζήτηση.